Welcome
Üdvözöllek az oldalamon, ahol mindent megtudhatsz a Amerika legújabb tinisztárjáról Igen, õ Justin Bieber, akit Scooter Braun fedezett fel a youtube-on. Jbibes karrierje hónapokon belül felfelé ívelt, és mára már az egész világ ismeri. Itt minden infót megtudhatsz róla. Nézz be naponta többször is, mert rengeteg friss, és extra várja a látogatókat!
|
Justin Bieber
Justin 1994. március 1-én született Stratford-ban, Kanadában. Magától tanult meg gitározni, zongorázni, dobolni és trombitálni. 12 évesen 2. helyezést ért el egy Stratfordi tehetségkutatón. Ezután kezdett el komolyabban foglalkozni a zenével. 2007 végétõl tölt felkülönbözõ videókat YouTube-ra, ahol híres elõadók számát éneklni. Itt fedezte fel Scooter Braun, aki a menedzsere lett. Ushernek tetszett a fiú, ezért azonna leszerződtette az Island Records-hoz. Innentõl kezdve egyenesen ívelt Justin karrierje. Elsõ kislemeze, a One Time elõkelõ helyeken végzett különbözõ zenei ranglistákon. Azóta 2 szólólemeze is megjelent, köztük a My World 2.0 számos országban listavezető lett, és rengeteg rekordot döntött. 2011. Június végén jelent meg első illata, a 'Someday', ami kevesebb, mint egy hónap alatt mindenidők legeladottabb illata lett. 2011. eleje óta Selena Gomezzel jár. 2012. június 12-én jelent meg Believe című 3. stúdióalbuma, amely számos rekordot megdöntött.
|
Elite Affie
ÚJRAINDULT!
Vár:
30/ 30 SZABAD!
Lekerülhetsz, ezek miatt:
-nem vagyok kint nálad
-szünetel vagy bezárt az oldalad!
-több mint 2 hete nem frisseltél!!
|
Official
Ausztráliai hivatalos webshop oldal
Justin hivatalos webshopja
Justin hivatalos honlapja
|
Chatbox
-Ne írj csúnya, sértő üzeneteket!
-Ne szidd a szerkesztőt, mivel nem is
ismered!
-Ne hírdess, mert ÚGYIS TÖRLÖM az
üzeneted (hírdetés feladásáért, kattints IDE )
-Ne írj más nevében!
- Ne szidd Justint!
Szerkesztő elérhetőségei
FACEBOOK MSN EMAIL
|
|
|
|
Justin veszélyezteti termékeivel a népszerűségét? 
Amikor Justin Bieber tehetségéről, hírnevéről, és sikereiről beszélünk, akkor ezt természetesen ideális dolognak találjuk, mivel ő valóban egy globális tehetség, amivel a Bieber-láz jelenséget okozta. A szakember és marketing Matt Delzell szerint,ha Justin továbbra is eltúloz minden, a láz olyan gyorsan ér véget, ahogy elkezdődött. Bieber termékeket hozott létre, és nem túl válogatós márkákat, melyek célja, hogy a saját nevével legyen megcímkézve. A Vancouversun ma közzétett egy cikket a témában. A kanadai fiú érdekes frizurával, nemrég elindította a saját Körömlakk kollekcióját, amelyet az OPI támogat, és összesen 3000 példányban volt elérhető. A márka nevek, mint az 'Im a Belieber', 'OMB', és a 'One less lonely girl' a legújabb példa arra, hogy amihez a pop bálvány hozzá ér, az arannyá változik. De termékek eladása látszólag napról napra nő, és néhány ipari szakértő szerint, Bieber kezd veszíteni a tekintélyéből: ,,Nem tud tovább haladni ugyanezen az úton, így a termékei nem lesznek eladőak. A vállalatok megfogják unni, a fogyasztókkal együtt." - mondta Matt Delzell, a texasi marketing igazgatója. ,,Ha mégtöbb terméket akar, ne haladjon ilyen gyorsan előre." A sok terméket, amelyekhez csatlakoziknak a körömlakkok, fejhallgatók, karkötők, és babák, eléggé fogynak. Vannak pletykák, miszerint Bieber létrehozzá a saját édességét is - ezen kívűl azt is pletykálják, hogy saját üzletet is nyit. És ez egy bolt lesz a The Grove-ban, Los Angelesben, ahol minden álala készített terméket el tud adni. Mindezek miatt, Delzell azt is elmondta, hogy lehet, hogy fogyás érzékelhető a termékeken, de ez káros kockázatot is okozhat, mivel az énekes kezdi komolyan venni az árusítást. De Delzell elismerte, hogy: ,,Egy nagyon okos csapat áll mögötte.", és mivel okos, kihasználja a népszerűséget. A Celebritiy DBI szerint, több mint 2600 hírességnek van saját terméke, és jelentleg Bieber mondható a legerősebb vetélytársnak a bevételét illetően. Ezt a minősítést segített megmagyarázni Melissa St. James, egy szakértő, aki elmondta a helyes dolgot, miszerint az énekes tökéletesen tudja, hogy a Bieber láz növekedésére koncentrál. ,,Fogd a vasat, míg nem lesz elég meleg. Úgy tűnik, hogy ez a működési mód jellemző a körülötte levő emberekre. Nem hiszem, hogy feltétlenül kár okoz Justin, mert ezt az iramot tartja... De én azt mondanám, hogy ugyanezt tette Britney Spears míg nagy volt a hírneve, és a hite néhány évtizede." A legnagyobb mennyiségű terméket Bieber készítette, mondta egy kanadai marketing szakértő, Kenneth Wong. ,,Ha elveszed az értékességét, megvonod a termék eredetiségét. Ez nem feltétlenül azt jelenti, hogy Justinnak egyre kevesebb lesz a pénze, hanem azt jelenti, hogy az általuk használt termékeknek nem lesz azonos bevétele, ha nagyobb kihívást vállalnálnak." Robert Kala, az Adweek Media Group egyik embere azt mondta, hogy Bieber elért a karrierjének azon pontjára, ahol már tudja, hogy mit csinál. ,,Ha azt mondaná a rajongóknak, hogy húzzanak papírzacskót a fejükre, megcsinálnák." De Wong St. James azt javasolta, hogy az énekesi hivatás hiányossága, kombinálva a marketing-el, nincs abban a magasságban, ami Biebernek hosszú távon elég lenne. ,,Az a képesség, ami elindítja az értékesítés folyamatát, a legtöbb hírességnél nem sok időt jelent. De istenem, Biebernek rengeteg pénze van a bankban, és mindene megvan, amire szüksége van egy alapvető életre, amin átvészelheti az élete egy részét." Gyakorlatilag az összes termék, amely Bieber által lett létrehozva, az a célja, hogy adományokat gyűjtson jótékony célra, így az énekes bizonyítja hogy nem akarja túlságosan magasra tenni a lécet.
| |
|
|
|